.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخي دستورات مقام قضايي براي توقف عمليات اجرايي اراضي ملي عمل نشده است
رييس كل دادگستري استان مازندران در جلسه شوراي حفاظت از اراضي و منابع طبيعي اين استان، خواستار دقت بيشتر مسوولان و متوليان زمين در واگذاري اراضي به تعاوني‌هاي مسكن شد.

رييس كل دادگستري استان مازندران در جلسه شوراي حفاظت از اراضي و منابع طبيعي اين استان، خواستار دقت بيشتر مسوولان و متوليان زمين در واگذاري اراضي به تعاوني‌هاي مسكن شد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي قوه‌ي قضاييه، حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طالبي افزود: اراضي كه با هدف اجراي طرح و پروژه خاص در اختيار اشخاص قرار گرفته است اگر در مدت زمان مقرر مجريان طرح موفق به اجراي آن شوند به منابع طبيعي بازخواهد گشت.

وي اظهار داشت: طبق بخشنامه صادره از سوي رييس قوه قضاييه شوراهاي حفاظت از اراضي و منابع طبيعي در تمامي شهرستان‌هاي استان به رياست رييس دادگستري آن و دبيري دادستان همان شهرستان‌ها و ديگر رؤساي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستاني مندرج در بخشنامه تشكيل خواهد شد.
طالبي خاطرنشان كرد: با عنايت به حساسيت ويژه پرونده‌هاي مربوط به منابع طبيعي مقرر شد، اين پرونده‌ها توسط رييس دادگستري يا دادستان هر شهرستان، حسب موضوع دادخواست يا شكايت مورد بررسي و صدور حكم قرار گيرد. متأسفانه در برخي موارد مشاهده مي‌شود دستورات صادره از سوي مقام قضايي در مورد توقف عملياتي اجرايي اراضي ملي و منابع طبيعي انجام نشده است كه به همين دليل با اين خاطيان برخورد قاطع و شديد خواهد شد.

وي افزود: كارگاه‌هاي تخصصي توسط اعضاي شوراي حفاظت از اراضي و منابع طبيعي شهرستان‌ها با هدف يافتن راهكارهاي مناسب و تعيين اولويت‌هاي تشكيل خواهد شد.

در اين جلسه، قربانعلي‌زاده مديركل مسكن و شهرسازي استان و مديركار گروه مسكن و شهرسازي در تشريح اقدامات و عملكرد اين كارگروه طي يك ماه گذشته گفت: در اين كارگروه پيشنهاد شده است دستگاه‌هاي اجرايي در اعطاء امتيازات آب، برق، گاز و تلفن به اشخاصي كه بدون دريافت مجوزهاي لازم اقدام به ساخت و ساز غيرمجاز كرده‌اند، خودداري كنند.

وي افزود: در كارگروه مسكن و شهرسازي مجموعه قوانين و مقررات مربوط به هر يك از دستگاه‌هاي عضو در اين كارگروه تهيه شده است و در آينده‌اي نزديك در اختيار آنان قرار مي‌گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.